Idestova 114 éve, 1911. november 25-én indult meg a HÉV-közlekedés Gödöllőn. A ma már H8-as jelzésű gödöllői HÉV-vonal első, villamosított szakasza a budapesti Keleti-pályaudvar és Cinkota között szállított utasokat. Később Kerepes lett a végállomás, majd átadták a forgalomnak a Kerepes és a gödöllői MÁV-állomás közötti, 12,8 kilométer hosszúságú szakaszt. A villamos- és gőzüzemre egyaránt berendezett pályatest felépítményét 30 kilogramm/folyóméter tömegű sínekből építették és 12 tonna tengelyterhelést engedélyeztek rajta. Érdekesség, hogy a „villanyos” eredetileg kék színű volt, zöldre az 1933-as cserkész-világtalálkozó idején festették.
Segítsük a hemofiliásokat! 2019-08-14 11:47:56 Finanszírozási gondokról mesélt a Gödöllőn élő Csuja László, a betegségben szenvedők által életre hívott baráti kör elnöke
Palotán parádézott a gödöllői röplabda-csapat 2018-02-08 21:06:23 A késői kezdés sem zavarta meg a Penta-hatos tagjait, akik esélyeshez méltó játékkal múlták felül a csoport sereghajtóját
Magabiztos gödöllői sakksiker az Aszód ellen 2017-04-24 10:40:51 A GSBE második számú formációja a csoport utolsó helyén tanyázó társulatot győzte le két mattal és három remivel
Foci: ötöt vágott a GEAC Galgahévízen 2017-03-05 17:12:32 Az egyetemi formáció továbbra is vezeti a csoport tabelláját. Hazai pályán vérzett el a Gödöllői SK II. társulata